Subscribe For Free Updates!

We'll not spam mate! We promise.


Saturday, October 3, 2009

Ang Mata ng Diyos? (Heaven's Eye in Mindanao Video)

Isang video file ang nakita ko na nakashare sa aking Facebook Account. Pinanuod ko ang video file at talaga namang kinilabutan ako ng makita ko ang tila mga matang nakatingin na nabuo sa mga ulap. Edited ba o totoo ang video na ito. Kayo ang humusga.




Quote from Jaws Andrada:

This video was forwarded to me by Direk Mark of Dahil May Isang Ikaw during our taping which was also forwarded to him. This, I was told, happened in Mindanao last Saturday, September 26, 2009 when our Muslim brothers were doing their morning prayers... This was the same day when Luzon suffered the wrath of Ondoy...


Also Visit My Other Blogs
| Newz Around Us | Ordinary People, Ordinary Day |

Pagod Ka Na Bang Maging si Juan?
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comments: